Verzenden.

Bestellingen boven de €300,- worden gratis verzonden, onder de €300,- vragen we een bijdrage van €7,- in de verzendkosten. Voor bestellingen onder rembours is er altijd een extra toelage van €20,- De bij SignStunter.nl bestelde artikelen worden, indien voor 12:00 besteld (ma-vr), indien op voorraad de volgende werkdag verzonden. Bestellingen worden verzonden via PostNL of DHL binnen Nederland. Bij vooruitbetaling per bank geldt dat de zending wordt verzonden op het moment dat de betaling binnen is. Op het moment dat wij het pakket versturen, verzenden wij een email naar het tijdens de bestelling opgegeven e-mailadres.

Wanneer u op het moment van bezorging niet thuis bent komt de bezorger de volgende dag nog een keer langs. De postbode laat beide keren een briefje achter in de bus. Mocht u onverhoopt ook de 2e keer niet aanwezig zijn, dan kunt u het pakket afhalen op het postkantoor. Wanneer u onder rembours hebt besteld, betaal u bij aanname van het pakket het verschuldigde bedrag. 

Afhalen op Afspraak

Het is mogelijk om uw bestelling bij ons in Heerhugowaard af te halen. Dit is wel alleen op afspraak mogelijk. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst en gekozen heeft voor afhalen. zullen wij met u contact opnemen om een afspraak in te plannen dat u uw bestelling kunt afhalen. Bij het afhalen van uw bestelling dient u uw factuur mee te nemen! u kunt uw bestelling afhalen op onze afhaal locatie:

SignStunter.nl
Copernicusstraat 19
1704SV Heerhugowaard

Bedenkperiode.

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw bestelling of 1 van uw aankopen binnen een bestelling, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde bedenkperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren.

Wat te doen in de volgende situatie:

- U heeft een verkeerd product ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending correct en compleet is. Mocht er onverhoopt een verkeerd product geleverd zijn of een artikel ontbreekt, kunt u dit melden via onze klantenservice met het contactformulier. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen. 

Retourprocedure.

U heeft een bedenkperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzonderingen hierbij zijn speciaal voor u op maat gemaakte producten zoals bijvoorbeeld; touw, band, doek, elastiek, railprofiel, buis, enzovoorts. Het product kan alleen ongebruikt en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangstgenomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. SignStunter.nl zal de gehele aankoopsom, exclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Beschadigde of aangepaste artikelen worden niet retour genomen.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort.

Belangrijk bij het retour sturen van (een deel van) uw bestelling:

Meld uw retour aan doormiddel van dit retourformulier op SignStunter.nl.Voor een snellere afhandeling van uw retour voegt u het retourformulier ook bij uw pakket!

 Uitgesloten van retour sturen zijn:

  • Aangebroken of beschadigde (verbruiks)artikelen.
  • Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.

SignStunter.nl behoudt het recht om geretourneerde producten te weigeren of om slechts een gedeelte van het factuurbedrag te crediteren, wanneer het product reeds geopend, gebruikt of beschadigd is.

Klachten.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail en/of regulier post.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

SignStunter.nl

Copernicusstraat 19

1704SV Heerhugowaard

Nederland

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

                                                     
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Ga naar boven